طبس – سرپرستي يزدفردا: سومين جلسه شوراي اداري شهرستان طبس، با حضور ائمه جمعه طبس – عشق آباد و ديهوك، بخشداران و مسئولان ادارات و نهادها به مديريت فرماندار و دبيري معاون وي، در سالن اجتماعات فرمانداري طبس برگزار شد.
"عزيزبهزادي" فرماندارطبس در اين جلسه با گراميداشت ياد امام و شهدا و نيز تبريك ماه ميهماني خدا گفت: با تكيه بر قوانين نظام جمهوري اسلامي ايران و دولت خدمتگذار و اعتقاد راسخ به خون مطهر شهدا و در پيروي از بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و اتكاء واستناد به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، تلاش مي كنيم تا در سايه وحدت و همدلي به مردم عزيز شهرستان طبس خدمتي صادقانه ارائه دهيم.

نماينده عالي دولت در طبس ضمن گلايه از بعضي حركات غير عرفي و غير قانوني تذكر داد كه: مديراني كه در جلسه معارفه بخشدار جديدالانتصاب ديهوك، عليرغم دعوت رسمي فرمانداري طبس حضور نداشته اند، بايد توجيهي قانوني ارائه دهند.
در ادامه نشست شوراي اداري ائمه جمعه طبس – ديهوك وعشق آباد سخناني در باب رمضان و جهاد اقتصادي و تاكيد بر منويات رهبري عزيز بيان داشتند.

"حجت الاسلام سيدابراهيم مهاجريان" امام جمعه طبس گفت: جهاد اقتصادي را بايد با دستورات صريح قرآن و اسلام تبيين نموده و در صرف اعتبارات، قناعت كرده و از هدر رفت منابع جلوگيري شود.

ايشان ضمن تقدير از حركتهاي خوب بعضي ازمديران يادآور شد: گاهي اوقات هنوز هم مي بينيم كه كارها و پروژه هايي غيركارشناسي انجام مي شود كه متأسفانه ضربه بزرگي به منابع و بودجه هاي تخصيصي است، كه از آن جمله مي توان به آسفالت خيابانهاي شهر طبس اشاره كرد.

"حجت الاسلام غلامرضا مرتضي نيا" امام جمعه شهر ديهوك، با گلايه از كم لطفي بعضي از مديران دستگاههاي اجرائي بدليل عدم حضور در معارفه بخشدار ديهوك، تذكراتي را ارائه نمود كه از آن جمله توصيه به بعضي از آقايان مسئول در پرهيز از ارائه شايعات و مكاتبات كاذب بود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به تابلوگذاري مسير جاده طبس به مشهد مقدس اشاره كرد و گفت: اين جاده فاقد علائم راهنماي كافي است و بايد اداره راه و ترابري هرچه سريعتر اقدام نمايد.


در ادامه "حجت الاسلام قاسم اخلاقي فرد" امام جمعه شهر عشق آباد با سخني در باب انسان شناسي، به تبيين اجراي شعار جهاد اقتصادي با ريشه كاملأ اسلامي پرداخت و گفت: در نظام عدل اقتصادي هر چيز بايد دقيقأ در سر جاي خودش باشد تا نتيجه مثبت حاصل گردد.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=3731917.jpg

پس از بيانات فرماندار و ائمه جمعه، "يوسف وهابي" معاون فرماندار طبس به تبيين دستوركار جلسه شوراي اداري پرداخت و ضمن بيان مطالبي در باب استفاده بهينه از منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از جهاني انديشيدن و منطقه اي عمل كردن – بالا بردن طراز معيشتي مردم – استفاده بهينه از منابع – استفاده بجا از نيروي انساني موجود – تخصيص اعتبار به موقع – توانمندسازي اجتماعي – عملياتي كزدن شاخص هاي تنظيمي در برنامه راهبردي سند چشم انداز توسعه و ارزيابي دستگاههاي اجرائي سخن گفت.

در ادامه جلسه از سوي فرماندار طبس، تذكري مبني بر عدم استفاده مديران دولتي از خودري اداري در ساعات شخصي، داده شد و از مقامات انتظامي خواست كه با متخلفين برخورد و خودري اداري مورد سوء استفاده را سريعأ به فرماندار منتقل نمايند.

در پايان جلسه شواري اداري مسئولان دستگاههاي اجرائي به بيان ديدگاهها و ارائه مشكلات حوزه كاري خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار يزدفردا:توضیح در مورد مراسم تودیع و معارفه مورد اشاره : پس از دعوت فرماندري جهت مراسم معارفه "احمدي" بخشدار جديد بخش ديهوك، در حركتي تعجب برانگيز، دفتر "محمدكريم عابدي" نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با ارسال و فكس نامه اي با عنوان ( فوري) به ادارات شهرستان طبس، جلسه انتصاب بخشدار ديهوك را ملغي اعلام كرد، كه همين امر كاذب موجب عدم شركت مديران مدعو در جلسه مذكور بود و به دليل برهم خوردن نظم اداري مسئولان نمي دانستند كه اين جلسه برگزار مي شود يا خير!!!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا